0
0 Items Selected

No products in the cart.

Politica de livrare

Sundari Tantra School

1. Modalitatea de livrare

Sundari Tantra School, în calitate de vânzător, se obligă să expedieze produsele comandate de către Client, pe teritoriul României, prin următoarele modalități:

  • Livrare prin curier rapid;
  • Livrare electronică (în cazul produselor în format digital);

Termenul de livrare standard al comenzilor este de 1-3 zile lucrătoare. Acest termen poate fi influențat de încărcarea curierilor în perioada în care se plasează comenzile pe site și alte cauze imprevizibile ce țin de infrastructură (starea drumurilor, podurilor, etc).

La momentul expedierii comenzii, Clientul va primi o confirmare electronică ce conține detalii privind numărul de comandă, firma de curierat și numărul AWB al coletului.

Livrarea se realizează prin intermediul următoarelor societăți de curierat: Fan Courier, Cargus, DPD, DHL (pentru livrările în străinătate), colaboratori ai Sundari Tantra School.

Curierul va livra produsele comandate de Luni până Vineri. În cazul în care se dorește livrarea Sâmbăta, acest aspect trebuie menționat în rubrica de comentarii, această opțiune fiind valabilă doar în anumite orașe, conform condițiilor stabilite de către curierul agreat de Sundari Tantra School pentru efectuarea livrării.

Comenzile înregistrate pe www.sundari-tantra-school.ro  în zilele de Vineri, după ora 18, cât și Sâmbăta sau Duminica vor fi expediate în ziua de Luni.

Livrările internaționale se fac exclusiv prin serviciul de curierat DHL, în limita ariei de livrare a acestuia.

Nota: Cărțile în dormat fizic sunt tipărite ocazional și au un termen special de livrare. În situații excepționale, termenul poate fi depășit, context în care Sundari Tantra School va anunța de îndată Clientul cu privire la această extindere.

Pentru orice probleme întâmpinate în efectuarea livrării în termenul estimat, comunicat prin e-mailul de confirmare, vă rugăm să contactați Sundari Tantra School prin e-mail myinnertantra@gmail.com .

Termenul de livrare nu va depăși 30 de zile de la data încheierii contractului.

Sundari Tantra School va depune toate eforturile în vederea livrării în termenul comunicat. Dacă Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar, de 7 zile lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezoluțiunea Contractului la Distanță.

Declarația de rezoluțiune/reziliere trebuie formulată în scris prin completarea formularului de contact, prin fax, e-mail sau prin serviciile poștale la adresa comunicată în secțiunea CONTACT, într-o modalitate care să asigure comunicarea și mai devreme de momentul intrării în posesia produselor comandate.

Sundari Tantra School rambursează sumele achitate în temeiul contractului fară întârziere și în decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia de reziliere a contractului.

În perioadele aglomerate (de Crăciun, de Moș Nicolae, de Paști, de 1 iunie etc.) sau în perioadele cu condiții meteorologice nefavorabile, pot apărea întârzieri în livrarea produselor față de termenul estimativ comunicat inițial.

Vânzătorul nu poate fi ținut răspunzător pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea eronată a unei comenzi sau a unei părți din aceasta în cazul în care astfel de evenimente sunt generate de cazuri fortuite sau situații de forță majora, precum (exemplificativ, nelimitativ):

  • blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț etc.), surpări de teren în apropierea șoselei;
  • căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc.;
  • cauze umane: starea de război, starea de asediu, revoluții, revolte populare etc.;
  • nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți;
  • îmbolnăviri, accidentări, deces etc.;
  • alte cauze independente de Sundari Tantra School.

La momentul predării Sundari Tantra School se asigură că produsele comandate sunt în stare corespunzătoare utilizării lor. În cazul constatării oricăror neconformități (produse deteriorate etc.), vă rugăm să ne contactați prin metodele disponibile în secțiunea Contact.

2. Costul de livrare

Prețul de livrare a coletului este afișat la momentul finalizării Comenzii.

Clientul va suporta costul de livrare a cărui valoare va fi afișată înainte de finalizarea Comenzii.

Pentru comenzile internaționale, costul afișat este calculat pentru coletele sub 2 kg. Dacă greutatea coletului depășește această valoare, costul livrării se va recalcula.

Atât în cazul livrărilor naționale, cât și în cazul celor internaționale, Clientul va fi informat despre costul transportului înainte de finalizarea comenzii. Dacă se va proceda la recalcularea taxei de transport de către curier potrivit condițiilor interne (spre exemplu, în cazul livrărilor internaționale), Sundari Tantra School va informa în cel mai scurt timp Clientul, acesta având posibilitatea de a anula comanda dacă nu este de acord cu taxa finală.

Clientul este singurul responsabil de corectitudinea datelor introduse în secțiunea de facturare din formularul de comandă, Sundari Tantra School neavand nicio răspundere față de veridicitatea informațiilor primite pe care le-a utilizat în emiterea facturii.

3. Livrarea produselor cu precomandă

Pentru aceste produse, termenul de expediere va fi precizat în câmpul de descriere a Produsului respectiv, cu o culoare distinctă pentru a fi ușor de observat.

Livrarea comenzilor care conțin atât produse aflate în stoc la momentul comenzii, cât și produse cu precomandă se poate face în felul următor:

  • două colete separate. Se pot expedia cel mult două colete în cazul în care o comandă conține mai multe produse cu precomandă, mai exact un colet cu produsele în stoc și un colet cu produsele cu precomandă când toate sunt disponibile.
  • în cazul în care o comandă conține două sau mai multe produse cu precomandă și nu se solicită livrarea comenzii în colete separate, expedierea se face atunci când toate produsele cu precomandă sunt în stocfizic.

În cazul produselor disponibile cu precomandă, termenul de livrare a produselor va fi precizat în câmpul de descriere al produsului respectiv.

Ultima actualizare: 20.06.2023